کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت برای اطمینان از امنیت، عرضه Recall را به تاخیر انداخت

مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات دیگری در قابلیت جنجالی «Recall» برای ویندوز ۱۱ است. این شرکت امروز پست وبلاگ خود را که برای اولین بار در تاریخ ۷ ژوئن منتشر کرده بود، بروزرسانی کرد و اعلام کرد که Recall بخشی از راه‌ اندازی لپ‌ تاپ‌ های ویندوز ۱۱ Copilot+ با تراشه‌های Qualcomm Snapdragon X Elite در تاریخ ۱۸ ژوئن نخواهد بود.

 

مایکروسافت برای اطمینان از امنیت، عرضه Recall را به تاخیر انداخت

 

این متن کامل بروزرسانی از پست وبلاگ است:

امروز، ما یک بروزرسانی اضافی در مورد قابلیت Recall (پیش‌نمایش) برای رایانه‌های شخصی Copilot+ ارائه می‌کنیم. Recall اکنون از یک تجربه پیش‌ نمایش که به‌ طور گسترده برای رایانه‌های شخصی Copilot+ در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ در دسترس است، به یک پیش‌ نمایش در دسترس برای اولین بار در برنامه Windows Insider (WIP) در هفته‌های آینده منتقل خواهد شد. پس از دریافت بازخورد در مورد Recall از انجمن ویندوز اینسایدر ما، همانطور که معمولاً انجام می دهیم، قصد داریم Recall (پیش‌نمایش) را به زودی برای همه رایانه‌های شخصی Copilot+ در دسترس قرار دهیم.

ما مدل انتشار برای Recall را برای استفاده از تخصص جامعه Windows Insider تنظیم می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که این تجربه با استانداردهای بالای ما برای کیفیت و امنیت مطابقت دارد. این تصمیم ریشه در تعهد ما برای ارائه یک تجربه قابل اعتماد، امن و قدرتمند برای همه مشتریان و همچنین دریافت بازخورد بیشتر قبل از در دسترس قرار دادن این ویژگی برای همه کاربران رایانه‌های شخصی Copilot+ دارد. علاوه بر این، همانطور که در وبلاگ ۳ می خود به اشتراک گذاشتیم، امنیت اولویت اصلی ما در مایکروسافت است، مطابق با ابتکار آینده امن ما (SFI). این موضوع در حفاظت‌های امنیتی اضافی که ما برای محتوای Recall ارائه می‌دهیم، از جمله رمزگشایی «فقط به موقع» که توسط Windows Hello Enhanced Sign-in Security (ESS) محافظت می‌شود، منعکس می‌شود، بنابراین اسنپ‌ شات‌های Recall فقط زمانی رمزگشایی و قابل دسترسی خواهند بود که کاربر تأیید هویت کند. توسعه رایانه‌های شخصی Copilot+، Recall و ویندوز همچنان تحت هدایت SFI خواهد بود.

هنگامی که Recall (پیش‌ نمایش) در برنامه Windows Insider در دسترس قرار گیرد، ما یک پست وبلاگ منتشر خواهیم کرد که جزئیات مربوط به نحوه دریافت پیش‌ نمایش را توضیح می‌دهد. برای امتحان کردن Recall (پیش‌ نمایش)، مشتریان WIP به دلیل الزامات سخت‌ افزاری ما به یک رایانه شخصی Copilot+ نیاز خواهند داشت. ما مشتاقانه منتظر دریافت بازخورد کاربران Windows Insider هستیم.

مایکروسافت برای اولین بار از قابلیت Recall در کنار معرفی رایانه‌های شخصی Copilot+ خود با هیاهوی زیادی در ۲۰ مه رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد که Recall هر چند ثانیه یکبار از صفحه فعال شما عکس می گیرد تا کاربران بتوانند هر چیزی را که در رایانه خود انجام داده اند با استفاده از جستجو پیدا کنند.

با این حال، بسیاری از مردم هشدار دادند که Recall می‌تواند یک ریسک امنیتی بزرگ باشد، برخی از کارشناسان امنیت سایبری شواهدی ارائه کردند که هکرها می‌توانند به راحتی با فعال بودن این قابلیت وارد رایانه شخصی شوند و سپس از آن برای گرفتن هر گونه اطلاعاتی از رایانه شما استفاده کنند.

پس از چند روز سکوت، مایکروسافت در ۷ ژوئن اعلام کرد که Recall را به یک ویژگی اختیاری تبدیل می‌کند و همچنین نیاز به احراز هویت Windows Hello برای دسترسی واقعی به Recall را الزامی می‌کند. تاخیر آشکار امشب در انتشار Recall نشان می‌دهد که مایکروسافت ممکن است احساس کند که این ویژگی حتی برای یک تجربه «پیش‌ نمایش» برای مالکان رایانه‌های شخصی Copilot+ در این مرحله آماده نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50313 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/25 تعداد مشاهده: 929
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر